• (iOS) Mighty Party fuskkod oändlig resurs

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mighty Party ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mighty Party IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fuskkod oändlig resurs ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mighty Party 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jag spelade spelet i flera månader och en dag raderades hela min profil slumpmässigt på min telefon och på mitt länkade Facebook-konto. Den här appen är skräp! JAG REKOMMENDERAR INTE detta till 110% till någon. Timmar av speltid och framsteg försvann på ett ögonblick utan förklaring. Det här spelet är skräp. Spela något annat.

    Det är ett fantastiskt spel, men att bli ombedd att betala för en del varannan sekund blir lite irriterande. Jag förstår att det är så dessa spel tjänar sina pengar, men de måste lugnas ner. Dessutom är "säsongerna" alldeles för korta. Jag köpte passet 1 gång och det kommer jag aldrig att göra igen. Jag spelar regelbundet, men hade fortfarande absolut ingen tid att komma så långt bara för att vända och börja om. Slöseri med pengar för mycket små belöningar.

    Så 3 miljoner ädelstenar behövs för den högsta VIP-nivån, snälla gör det inte mer uppenbart att du bara är ute efter spelarnas pengar

    Så roligt!! Saktar ner efter ett tag men det är fortfarande!

    Vet inte vad som har hänt nyligen men ända sedan det nya året kommer mitt spel inte längre att laddas upp. Jag kollade efter uppdateringar och ser inga. Jag avinstallerade och installerade om och det fungerade först men när jag loggar in på mitt konto slutade det igen.

    Du knullade alla som driver ett kaosdäck genom att nörda shadow sha-moona. Hon var den enda som kunde motstå attacker från de flesta riddardäcken.

    Önskar verkligen att jag kunde skärmdumpa och visa att du kan komma ganska långt i spelet utan några köp, även om jag fick hjälp med min strategi från fandom-sidan. Men det är verkligen ett strategiskt och roligt spel. Måste hålla med om att annonseringen måste förändras eftersom "krockarna" inte inträffar så ofta under hela resan och inte är spelets primära fokus.

    Efter uppdateringen så tappar den kontakten hela tiden. Det var ett bra spel som blev helt värdelöst.

    Jag gillar det


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :